Scauting is op zoek naar een HR-medewerker
Locatie:
Hoogeveen
Contract:
24 uur, tijdelijk voor minimaal 6 maanden
Scauting Coaching & Detachering
Scauting begeleidt normaal tot hoogbegaafde mensen met autisme bij wonen, werken en leren. We bieden ondersteuning aan jeugdigen en volwassenen door middel van individuele begeleiding en/of groepsbegeleiding. Dit doen we vanuit 4 locaties en 10 ambulante teams in Noord-Nederland. Er werken momenteel 160 medewerkers bij Scauting.
Voor onze locatie Hoogeveen, waar staf en directie zijn gevestigd, zijn we op zoek naar een HR-medewerker. Dit betreft een tijdelijke functie i.v.m. ziektevervanging.
Wat doet een HR-medewerker bij Scauting?
Als HR-medewerker ondersteun je de directie, jouw collega’s van de Personeels- en Salarisadministratie, de leidinggevenden en de medewerkers. Tevens faciliteer je de Personeelsprocessen. De Personeelsadministratie heeft als doelstelling de administratieve processen rondom het personeel op een professionele, snelle en zorgvuldige manier uit te voeren. Als HR-medewerker draag je hieraan actief bij en verricht je onderstaande werkzaamheden:
Ondersteuning
- Je bent aanspreekpunt voor onze leidinggevenden en directie op het gebied van arbeidsvoorwaarden, wet- en regelgeving en bij (langdurige) ziektegevallen;
- Je heb regelmatig contact met onze Arbodienst over langdurige ziektedossiers;
- Je bent verantwoordelijk voor een goed wervings- en onboardingproces voor nieuwe medewerkers;
- Je voert tevens administratieve en organisatorische werkzaamheden uit op het gebied van werving & selectie, aanstellingen, uitdiensttredingen, ziektedossiers en bijkomende administratieve zaken richting UWV;
- Je ondersteunt onze leidinggevenden bij het voeren van gesprekken en ontslagzaken;
- Inventariseert en registreert werkzaamheden op het gebied van opleidingen;
Informatie verstrekken aan locatiemanagers en medewerkers
- Je bent het aanspreekpunt bij vragen van medewerkers, leidinggevenden en directie;
- Je bent contactpersoon bij externe organisaties (zoals UWV en arbodienst).
Ondersteunen van de Personeelsprocessen
- Je ondersteunt bij het implementeren van personeels- en organisatiebeleid;
- Onderhoudt het personeelshandboek en het functieboek.
Plaats in de organisatie
Je maakt onderdeel uit van de afdeling Personeelszaken.
De medewerker die wij zoeken:
- Toont initiatief en is klant- en resultaatgericht;
- Is ondernemend in het aanbrengen van verbeteringen;
- Beschikt over uitstekende schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheden;
- Heeft bij voorkeur kennis van NMBRS en Office-365;
- Beschikt over overtuigingskracht bij het ondersteunen en een hands-on mentaliteit;
- Kan omgaan met vertrouwelijke (persoons-) informatie;
- Kan zowel individueel als in teamverband werken;
- Beschikt over een MBO of HBO opleiding op HR-gebied en minimaal 4 jaar werkervaring in HR.
- Pré: Heeft kennis van de CAO Sociaal Werk en bij voorkeur ook van de CAO GGZ;
Arbeidsvoorwaarden:
Arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Sociaal Werk. Het salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring en bedraagt minimaal €2.805,- en maximaal € 4.188,- bruto per maand (schaal 6) bij een volledig dienstverband (36 uur). De CAO voorziet in een individueel keuzebudget waarvan 8% vakantiegeld en een eindejaarsuitkering onderdeel uitmaken. Ook word je bij indiensttreding automatisch aangemeld bij één van de beste pensioenfondsen van Nederland, namelijk Pensioen Fonds Zorg en Welzijn (PFZW); dat wordt dus direct voor jou geregeld!
Kort na je indiensttreding volg je onze introductiedag en worden de voor jouw functie noodzakelijke trainingen ingepland. Hoe mooi is dat!
Spreekt deze baan jou aan?
Solliciteer dan direct onderaan deze pagina. Wil je eerst meer informatie? Bel dan naar 0528 745 051.
Reacties van en aanbiedingen via werving- en selectiebureaus, alsmede doorplaatsing op andere sites, wordt niet op prijs gesteld.
Titel:
HR-medewerker
Provincie:
Drenthe
Locatie:
Hoogeveen
Uren:
24 uur, tijdelijk voor minimaal 6 maanden
Salarisniveau bij 36 uur:
€2.805 – €4.188 (schaal 6)